HTML

Maya munkanapló

Friss topikok

  • Saman_Hun: szia Maya!hogy vagy? Jóska még "remete"? www.postaimre.com aktuális (2010.01.18. 17:13) A magyar nemzethez!
  • +energia: Mar küldöm is :D (2009.07.18. 20:56) Felhívás!
  • Maya2009: ez nem az én írásom...de nekem is nagyon tetszik! (2009.04.24. 09:51) ilyenek vagyunk...
  • Saman_Hun: a kapuCSUKVA TÁMADÁS (2009.04.24. 04:50) eléggé aktuális...
  • Saman_Hun: beszéltem a tiszta szemüvel és meg kért hogy motmár ne tartsam meg magamnak az üzeneteit vagy másn... (2009.04.23. 09:00) Régi-új beszélgetések...

Linkblog

Süsü :)

2009.03.24. 20:06 Maya2009

Micsoda napokat élünk!! ...röpködnek a javaslatok az új miniszterelnök személyére...! Egy kedves barátomnak, régi osztálytársamnak lenne 2 javaslata is: "lehetne Pinoccio, mert látnánk, ha hazudik. De szerintem Süsü a sárkány is jó lenne, mert erõs, karizmatikus és végülis csak egy báb..."
Nekem tetszik mindegyik! A saját javaslatomon még gondolkozom....

De igazándiból az tetszene a legjobban, ha mindezt egy szavazófülke magányában papírra is vethetném!....ha már egyszer demokráciának hívják azt, amiben élünk.....

Kérem, valaki ébresszen már feeeeel!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mayamunkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr561023263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása